Shop

pondelok 16. januára 2012

In-style: Rooney Mara

Ahojte!

Minule som Vám písala, že som veľmi zvedavá na film The Girl with the Dragon Tattoo. V sobotu sme to konečne stihli pozrieť v kine. Bolo super, už dávno sa mi žiadny film tak nepáčil. Ale k tomu sa ešte vrátime.
Hlavnú rolu, Lisbetha Salandera hrala dievčina, kt. možno poznáte z filmu The Social Network (tam mala iba kratučkú úlohu na začiatku filmu, hrala Zuckerbergovu priateľku). Tam som si ju moc nevšímala, ale tu sa mi veľmi zapáčila jej hra. Je to talentovaná herečka a v reáli veľmi krásna žena. Ale fotky povedia všetko:

 
Ako L. Salander. Tie piercingy sú pravé!  
 
 
A čo Vy? Máte nejaké oblúbené herečky/ obľúbených hercov, nielen pre talent ale aj pre štýl?

Pekný deň Vám prajem!
A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára