Shop

štvrtok 19. januára 2012

New-old coat

Ahojte!

Mám rada keď sa prehrabávam v maminej skrini a nájdem tam niečo zaujímavé. Niekedy trebárs aj moje staré veci. Tak to bolo aj s týmto kabátom. Dostala som ju od mamky asi pred 100rokmi, fakt dávno. A cez víkend som ju znova objavila :D Teplý, huňatý, viac ani nemôžem želaťa keď sa niekomu nepáči, nech sa na mňa nepozerá :D
P.S.: fotky sú z práce, fotené cez obednú prestávku, čiže neleňoším :P
kabát: ???, čiapka+šál: Gate, taška: Takko,
topánky: Deichmann

Taká je situácia pod kabátom...

košeľa: Gate, vesta: Terranova, "kravata": DIY,
náramok, modrý prsteň: Gate, 2.prsteň: HM,
hodinky: E. Armani, lak na nechty: Catrice, odt. Moulin Rouge Light

2 komentáre:

  1. Ja tiež vždy v mamkinej skrini nájdem poklady, ale ona mi to nikdy nechce dať, že to zničím :// .. Ináč tá mašľa je nádherná!! A aj blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) A neboj sa, aj moja mama spočiatku protestovala, ale už nemá na výber :D hihi

      Odstrániť