Shop

utorok 3. januára 2012

Never give up

Ahojte!

Po prvé: prajem šťastný nový rok všetkým mojim čitateľom, aj pravidelným, aj menej pravidelným, aj tým, ktorí sem zavítali práve teraz prvýkrát. A sme po sviatkoch...mne sa zdá, že celkom rýchlo ubehli. Pred Vianocami som bola na služobke v Rakúsku, bola tam zimaaaa ako sa patrí. Chválabohu cez sviatky som trochu oddýchla, dúfam aj Vy. Mali ste bohatého Ježiška? Ja aj hej, budem sa snažiť pripraviť nejaké fotky, aby som Vám mohla ukázať, čo som mala pod stromčekom ja.
P.S.: pred pár dňami som kúpila sypaný čaj s menom "Čaj pre optimistov", som zvedavá, či zaberá :D Vôňu má úžasnú, ostatné účinky zatiaľ potvrdiť neviem.
Plus k tomu ozajstné čokoládové cookies, tie nemajú chybu :)

Príjemný zvyšok dňa Vám prajem!
A.


Som nefajčiarka, ale toto nemá chybu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 komentáre: