Shop

utorok 31. januára 2012

Najväčšie módne faux pas - podľa mňa

Ahojte!


Je to stokrát prediskutovaná téma...ale stále aktuálna! :) Je to u každého iné, každému sa páči niečo iné, ale priznajme sa: všetci sme už videli na ulici vycibrenú slečinku, ktorá mala na sebe všetky tieto sajrajty. Poďme teda na to:
1.Podprsenky s trčiacimi ramienkami, silikónové ramienka a iné dobrodružstvá
Najlepšie sú silikónové ramienka s ozdobami: malé kvietky, motýle, žabičky, bublinky, bohviečoešte.
Je to len môj názor, ale nech si slečna radšej oblečie šaty na ramienka, alebo neoblečie podprsenku, alebo , podprsenku "balconette" bez ramienok (bežne dostupná aj v hociktorom čínskom obchode. Treba mať otvorené oči ;))

2. Legíny+kratučký top=zadok "bow-wow"
Obľúbené. Ešte veľa vody prejde Dunajom, kým si ženy uvedomia, že legíny nemôžu nosiť ako rifle.
 
3.Biele nohavice+čierne nohavičky vs. trčiace tangáče
Ja svoju spodnú bielizeň ukážem maximlálne priateľovi, nie hociktorému okoloidúcemu na ulici. Ale proti gustu žiaden dišputát. Niet čo dodať. Obrázky povedia všetko :D



4."Fejkové" kabelky

Prečo je to dobré, hrať sa na niečo, čím nie sme? A hlavne, takéto fejky stoja toľko, že by si za tú cenu mohli kúpiť kvalitnejšiu tašku v bežnom obchode. 



5. "Stripper heels"
Na bežné nosenie na ulici určite nie!

6. Topánky so špicou na nízkom podpätku

Keď niekomu vyhovuje, že má nohy aspoň o 4 čísla väčšie ako v reáli a vyzerá ako 8.trpaslík, nech sa páči! :)  

7. Biele topánky/čižmy s čiernou podošvou
Toto asi nikdy nepochopím :D Nemohli by tam dať aspoň nejakú béžovú? U teniskách to niekedy vyzerá fajn, ale u lodičkách a elegantných kúskoch? 

8. Prezdobené gélové nechty

V prvom rade: nemám NIČ proti gélovým nechtom, keď sú vkusne spravené. Je to dobré riešenie pre tých, ktorí majú krehké a štiepajúce sa nechty a nemôžu s tým spraviť nič. Určite však nie v takejto podobe! 

9. Skombinované všetky zvieracie motívy/oblečená do "tigra" od hlavu po päty
Vhodná tak akurát pre Nicki Minaj. Takéto slečny však môžeme vidieť na každej diskotéke :D

10. Hrubé gumené opasky na bokoch
Väčšina týchto opaskov je vyrobená na nosenie v oblasti pásu. Z toho vyplýva, že na bokoch majú tendenciu zvýrazniť všetky tukové vankúše a spraviť z nich veľké "mafíny". (Bohužial, autentickejšiu fotku som nenašla, ale určite na tom ešte popracujem.)



Na dnes asi toľko. Ak ma ešte niečo napadne, doplním :P :D
P.S.: Nemusíte to brať úplne vážne a rozhorčovať sa nad tým, aká som ja namyslená p.... Toto je len môj názor, a každý má právo nosiť to, čo sa mu páči.

+bonus:
11. Úzke/užšie nohavice z hrubšieho materiálu so širokým sedom
Nie, nehovorím o háremkách. Klasické háremky sú širšie (nielen sed) a sú z jemného materiálu, čo umožní, aby ženské krivky sa aspoň jemne zviditeľnili. Tieto sú ako úplne dogabané gate. Nechcite počuť názor priemerného chlapa na takéto nohavice :D  Napríklad:
Pripomínajú mi tie teplé jegerky môjho otca :D


Pekný deň Vám praje:
A.

7 komentárov:

  1. perfektní, ještě bych připojila ty vyšmajdaný boty - uggs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi dobré! súhlasím so všetkým, ale ešte by som pridala, že špicaté topánky na akomkoľvek podpätku, nielen na nízkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. absolútne súhlasím:)a ten posledný obrázok tie rifle no ty kokso kto si aj také niečo môže obliecť, veď to deformuje tvar nôh a vyzerá to strašne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tie ramienka ja by som za to slecny bila...ale tie leginy myslim ze ta prva slecna vyzera dost dobre aj ked mala kratky top takze to mne neprekaza:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D:D:D:D ano...to je hrůza, proti tomu se nedá nic namítat
    ale fakt, že ten první zadek je aspon pěknej, tam se to dá trochu tolerovat, ale i tak by se to prostě takhle nosit nemělo...pokud touží ukázat zadek, at si pořídí ten přechod mezi slimkama a legínama (omg, jeggins je tak debilní slovo, že se mi to ani nechce psát)...ty legíny jsou děs, ale nejlepší je, když je má ještě z punčochovýho materiálu, ukazuje tak na celej svět svuj (většinou dost velkej) zadek a myslí si, že je to ok

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť