Shop

sobota 7. januára 2012

Crazy sale...

Ahojte!

Výpredaje stále v plnom prúde. Dneska sme boli v BA, smer Ikea a Avion. Kúpila som si stolík k plánovanému novému nábytku (o tom nabudúce, lebo ešte stále leží niekde v nejakom sklade, ale pomaličky už je na ceste ku mne :)) a samozrejme nejaké tie "handričky" :) Ako som Vám nedávno písala, nejaké tie veci som si už tento týždeň kúpila, tak teraz sú tu (skoro) všetky pohromade.

1. Minišaty/tunika nedefinovateľnej farby (Gate): kúpila som si aj v čiernej farbe, hned som sa do nich zamilovala kvôli mašle na zadnej časti výstrihu.
   
   
2. Taška "poštárka" (Gate): tak trošičku mi pripomína klasickú "Alexu" od Mulberry. Každopádne, zľavnené z 22eur na 5,98. No nekúp to! :)


3. Taška "školáčka", opasok (Gate), tričko petrolejovej a tehlovej farby (NewYorker): taška sa mi mooooooc lúbi, taktiež aj cena. Opasok som už zháňala nejaký ten čas a klasické tričká za éčko z NY už nejaký ten čas kupujem (mám v zbierke viac farieb).
 

4. Topánky (Gate): už začiatkom sezóny sa mi zapáčili, ale teraz som ich znovu objavila a nemohla som odolať cene. Teplučké, mäkkučké, s nízkymi podpätkami, jednoducho super.
 

5. Skrátený pulóvrik (Gate): Ja+mašličky=láska na celý život. Proste niet čo dodať :)
 

6.Opasok (Extreme), náušnice "pierko" hnedé+biele, čelenky s mašličkou, pletená čelenka, nadkolienky s mašličkou, náramok (Gate): čelenky som jednoducho musela mať v každej farbe. Hrubú čelenku som už dlhšie chcela, teraz nastal ten správny čas. Nadkolienky sa mi vždy páčili, tak som si ich zaobstarala aj ja. Pierkové náušnice mi prišli neuveriteľne milé :)


Zhruba toľko. Vianočné handričky Vám už nejaký ten čas sľubujem, tak nabudúce ukážem aj tieto.
A čo Vy, máte nejaký osvedčený recept, ako odolať výpredajovému ošialu?

Pekný večer prajem!
A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára