Shop

štvrtok 3. novembra 2011

Turquoise

Ahojte!

Ako sa máte? Ja som teraz trochu nahnevaná. Hnevá ma hlavne môj foťák, lebo je neposlušný a robí divné veci. Čo už, technika...možno takto chce dať najavo, že ho nebaví fotenie v izbe :D Už druhý deň mám na skoro každej fotke čudné fľaky, o divných odtieňoch ani nehovoriac.
Raz za uhorský rok sa stane, že s mamou pôjdeme niekam na kávu/čaj. Dnes sa mi podarilo nahovoriť ju. Mala som na sebe túto svetro-vestu (alebo ju nazvite ako chcete :D). Môj vlastnoručne vyrobený, DIY svetrík bez zapínania. Je tyrkysovej farby (čo na fotiek veľmi nevidno), huňatý,  vpredu predĺžený, príjemne hreje, proste mám ho rada aj keď trošku rozširuje :D Určite musím mať rolák škoricovej farby, myslím, že s tým by bolo krásne.
jeggings: Xtreme,  tričko:  Calliope, opasok: Terranova, taška. vintage,
topánky: z Maďarska, retiazka: Takko, okuliare: Gate,
 prsteň: Gate, hodinky: E. Armani

Na tejto fotke sa tvárim ako dement, plus ten plagát na stene prosím nevšímajte :D  za pochopenie ďakujem ;)

Čo Vy na to? Môže byť?

Pekný večer prajem!
A.

P.S.: už je Vás 5! :) Som strašne rada, potešili ste ma ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára