Shop

utorok 8. novembra 2011

Basic rules

Ahojte!

     Môj foťák sa totálne zbláznil. Navyše v poslednom čase už kopa el. zariadení podalo výpoveď, ako napr. minulý mesiac žehlička na vlasy, fén, minulý týždeň mikrovlnka, teraz sa zbláznil foťák. Žeby to boli znaky prichádzajúcej apokalypsy? :-O Alebo jednoducho mám zlú charizmu :D Fotky sú zase izbové, teraz je ich iba 2 (možno je to tak aj lepšie :D), a nekvalitné. Ale ja sa snažím polepšiť, a na Vianoce dúfam bude nový foťák, plus sa mi podarí zohnať dvorného fotografa :D
     Ale späť k tým pravidlám, čo sú spomenuté v názve. Raz sa mi dostal do ruky časopis z roku 1972, s názvom Květen. Tam boli tzv. "základné pravidlá štýlu" a síce si nepamätám všetky, niektoré hej, ako napríklad:
1. Kabelka, opasok a topánky musia spolu ladiť, mali by byť v rovnakom odtieni a z rovnakej látky.
2. K hnedým topánkam si neoblečte čierne nohavice.
3. Pančuchy by nemali byť tmavšie ako sukňa/kostým.
4. Vyhýbajme sa kombinácii farieb ako modrá/zelená, červená/modrá, červená/žltá.
5. Rúž a lak na nechty by mali byť tiež zladené.
6. Mali by sme sa dbať, aby sme na sebe mali iba jeden druh vzoru.
7. atď atď atď
                
sako, rolák, kraťasy, retiazka, prstene: Gate, taška: Takko,
pančuchy: Bepon, topánky: Deichmann

Niektoré pravidlá štýlu som chtiac-nechtiac (nech si to každý posúdi sám :D) porušila. Som zvedavá kedy sa mi niekto ozve od časopisu Květen, že si musím odpykať trest :D

Pekný deň Vám prajem!
A.

3 komentáre:

  1. ja nosím čo chcem a čo sa mi páči :D a aj tvoj outfit sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam asi len jedno pravidlo nemiešať zlato so striebrom - resp. ine kovy myslím tym pracka na opasku a napríklad prsten alebo naušnice s retiazkou .. vieš čo myslim? :)) a sekne ti to na fotkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak toto som ja nechtiac porušila, lebo hodinky mám iba tieto a bez hodiniek nejdem nikam :D Ale asi nastal čas, treba to napraviť :D
    A ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť