Shop

sobota 12. novembra 2011

Early post

Áno, je 4:50 a ja nemôžem spať. Čo už. 
Dnes-čiže včera- som mala toľko času, že som si mohla napísať všetky plusy aj mínusy chrípky.
Pro:
- Môžem byť celý deň v obľúbenom pyžame, pod perinou => dostatok spánku.
- Mám dostatok času dopozerať všetky zmeškané časti obľúbených aj menej obľúbených seriálov, prečítať si knihu, štrikovať, atďatď.
- Syndróm rodiny "Dieťatko je choré" (t.j. som obskakovaná, ostatní členovia rodiny ma neotravujú ničím, ale keď niečo potrebujem, hneď skočia.)

Kontra:
- Nedostatok kyslíka. (t.j. syndróm "plný nos", celá krabica papierových vreckoviek, t.j. 100kusov za deň) )
- Neupravený vzhľad. (ťažko sa mi dýcha, nie to ešte nalíčiť sa a tak, vlastne na čo by aj? :D)
- Úplná "nesocializovanosť". (3dni som nebola nikde, okrem úzkej rodiny a poštárky som nestretla nikoho)
- Nuda. (Po 3dňoch túžite po bežných každodenných činnostiach, ako skočiť do obchodu, obliecť sa normálne, stretnúť kamarátov, atď )
Pozn.: mínusov je rozhodne viac.

Summa summarum: Raz za rok sa dá, aby ste si trochu oddýchli, ale viackrát určite nie ;)
                
                     




Nikde nenájdete lepšie oversized svetre, ako v otcovom šatníku ;)
Prekrásny hafan

             
Budú z nich svetríky :) (:
Zenit 3m. I love it. 

P.S.: Mám pocit, že sa Vám dneska ešte ozvem.
Majte sa krásne!
A.

4 komentáre:

  1. och jaj, to poznám, minule som bola chorá a nevedela vyjsť z postele 3 dni až som skončila na pohotovosti :)
    ale je pekné, že na tom hľadáš pozitíva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten psik bol uzasny!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prvykrat som an tvojom blogu a tych 5 pravidiel na stastie ma fakt dostali.. je to total pravda..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Treba hľadať pozitíva vo všetkom ;) A vlastne nejaké aj má, len podstatne menej, ako negatíva :D
    Ďakujem za milé komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť