Shop

sobota 5. novembra 2011

Scarfophilia

     Vraj existuje aj takách "choroba", keď je niekto závislý na určitých druhoch oblečenia :D Áno, dnes to bude o šáloch, šatkách a rôznych handričkách tohto druhu.
To sú niektorí členovia mojej šatkovej rodiny, teda nie všetky. Sú nedzi nimi jednofarebné, vzorované, teplejšie, vzdušné, veľké, malé, všelijaké:
                                                


           
     Poďme teda pekne po jednom. Toto je jedna z mojich obľúbených, je to dosť starý kúsok, ukradla som babky zo skrine, keď som mala asi tak 6-7rokov (hrozne sa mi páčila tá loď). Babka samozrejme zistila, ze niečo pod stolom skrývam, usmiala sa a darovala mi ju :) (: Ináč ju doniesla babkina sestra z dovolenky zo Španielska.
   
     Taký trochu psychedelický kúsok :D Modré zebry pod modrým slnkom a fialovým nebom :D Je tiež starý kúsok, z maminej skrine (tiež darček z dovolenky, neviem odkiaľ presne),  super mäkký materiál. Mne sa páči aj s tými čudesnými farbami :) S bielym tielkom a sivým svetríkom proste ideálne.
                                  

     Vianočný darček od otca, spred 3rokov. Je z obchodu "Orient", kde predávajú všelijaké vecičky od vonných tyčiniek, cez šatky až po malé Buddha-sochy. Dosť teplý a mäkký šál, skôr na zimu.

           
     New Yorker, sivá šatka s ružami. Mám ju celkom rada, je mäkkučká a mám k nej pekné doplnky.
     
     
     Toto je z Gate-u, nemohla som odolať tej cene  výpredaji :D Nosím ju hlavne na jar. Je dosť univerzálna, dobre kombinovateľná.
  
                                     
     Teraz určite niektorí vykríknu: "panebože, aký gýč". Darček z Ríma, od tety, pre moju mamku. Samozrejme poputovala do mojej skrine :D Nosím ju s béžovým svetríkom a je super!
                                 
   
     Modrá vzorovaná šatka je z Indie, je popretkaná striebornou niťou, mala som podobnú aj v zelenej farbe, len kamsi zmizla :( Jednofarebná modrá je zo saténu (na fotke nevidieť), pásikovanú aj hnedú som si kúpila pre seba, pre potešenie :D
                           
                       
     Hnedá vzorovaná je z Takka, kúpila som si ju vlani ku koženej bundičke ťavej farby. Fialová-priesvitná je tiež vintage z babkinej skrine. Pred pár týždňami som videla veľmi podobné v Terranove.
                                   
   
     Čiže toľko. Aj Vy máte nejakú "mániu", kupujete si istý druh oblčenia s väčším elánom?

Pekný deň Vám prajem!
A.

7 komentárov: