Shop

utorok 28. januára 2014

Wishlist+niečo nové

Koncom januára je tu konečne zima....v úvodzovkách. Nebaví ma, že potrvá až do konca apríla...to fakt nie. Zimu mám vyslovene rada, ale povedzme si na rovinu, to, že doteraz bola jar a teraz prichádza zima, vôbec nie je normálne...
Ja som si ale začala písať zoznam, čo všetko potrebujem/nepotrebujem, ale chcem si kúpiť na jar:


1. Kimono/županovité sako: najlepšie zo saténu/šifónu a nejaké vzorované, aby to naozaj vyzeralo, ako pyžamo. :D
2. Bunda: zháňam ju už nejaký ten piatok. Zatiaľ som nenašla tú pravú. Dúfam v tomto roku budem mať väčšie šťastie.
3. Džínsová košeľa: dve už mám, ale z takej silnejšej látky a chcela by som nejakú tenšiu, ktorú bez problémov zapracem do nohavíc :D
4. Výrazné náhrdelníky: ebay je ich plný, naozaj sú tam krásne kúsky a niekedy za celkom smiešne ceny. Niekoľko ich mám, ďalšie sú na ceste, keď ich budem mať doma, bude príspevok :)
5. Obyčajná biela košeľa: z kvalitnej látky a musí mať dokonalý strih! Klasika, ktorú musí mať každá žena. Či už idete na pohovor v kostýme alebo na akciu s priateľmi si ju oblečiete k boyfriend džínsom, vždy poslúži.
6. Zlaté hodinky Casio: ďalšia z úplne zbytočných vecí :D Hodiniek mám viac než dosť ale po striebornej musím mať aj túto zlatú, lebo je univerzálna, ľahučká a dobre sa kombinuje. Neviem, kedy si ju kúpim, chvíľku určite zostane na wishliste.
7.+8. Kabelka a topánky výraznej farby: najlepšie fuchsiové topánky a modrá taška, ale aj tak si vyberiem podľa aktuálnej nálady :D Tiež nič nevyhnutné, takže budú musieť chvíľku počkať. 

Na záver ešte nejaké news, ktoré som si zaobstarala nedávno: 
Ozajsné ´80s bundička :D Skrátený strih, rukávy sú kožené, mám taký pocit, že je to ozajstná koža, podľa dotyku a vône určite. Bez problémov si ju oblečiem k lodičkám a puzdrovej sukni. 
NBA unk (ebay)
Jednoduchý sveter pastelových farieb. Vzadu je krátky zips. Z veľmi príjemného materiálu.
Primark 
Sveter s koníkmi. Pokukovala som po ňom už vtedy, keď ju tam mali za plnú cenu. Po zlacnení nebolo o čom.
Gate (5,98€)
Náhrdelník je v reáli neónovoružovej farby. Krásne vynikne a je vhodný k jednoduchým bielym a čienym topom. Krabica je láska na prvý pohľad, ako všetko s bicyklami :D
náhrdelník: Gate (0,98€), krabica: číňan
Čierne kozačky od mamky. Potrebovala som nejaké jednoduché, som zvedavá, koľko vydržia :D
Gate (9,98€, darček od maminy)
Čo máte na wishliste vy? Robíte takéto zoznamy, či ani nie? Pridajte aj odkaz, ak máte, rada si to pozrem :)

Pekný večer!
A.

1 komentár:

  1. Myslím, že môj wishlist je dosť podobný. Teraz sú na ňom také kvalitnejšie basic kúsky. Čiže koženka, biela šifonova blúzka z kvalitneho materiálu, a riflovka tiež, len skôr túžim po bundičke. :-)

    OdpovedaťOdstrániť