Shop

utorok 7. januára 2014

Inšpirácia: The Carrie Diaries

Ako správna fanúšička SATC som vlani nesmierne čakala na seriál Carrine denníky, ktorý je akýmsi predchodcom Sexu v meste. Bohužiaľ som ale zostala sklamaná: je to seriál skôr pre mladšie ročníky, keďže sa tam riešia veci ako stredná škola, prvý sex, atď. Navyše sa mi na začiatku vôbec, ale vôbec nepáčilo, že všetky baby sú tam oblečené, ako z poslednej kolekcie hociktorého e-shopu. Teda žiadne 80. roky. Už som sa s tým zmierila a tento seriál beriem skôr ako dobrú inšpiráciu, čo sa bláznivejších outfitov týka :)  





Ako som už písala, skoro všetky hrdinky nosia veci, ktoré by sme si mohli bez problémov obliecť aj teraz, keďže nie sú dobové, skôr ide o niečo z terajšej módy, čo je inšpirované 80. rokmi. Včera som dokonca našla jednu tumblr stránku, na ktorej sú uvedené e-shopy, prípadne stránky a značky, odkiaľ jednotlivé kúsky oblečenia pochádzajú.

Dnes ma napadlo, že skúsim vytvoriť tašku inšpirovanú tou Carriinou :) 


Už som si objednala jednoduchú listovú kabelku z ebay, tak onedlho sa tu objaví DIY projekt :)

Na záver bonusovka v duchu crazy 80´s: pred niekoľkými rokmi by som mikinu a veľký náhrdelník takto určite neskombinovala :D Takže traste sa, bohvie čo sa tu ešte objaví :D


Poznáte/sledujete tento seriál? Ktorý TV relácia je podľa vás z hľadiska módy najinšpiratívnejšia?

Majte sa krásne!
A.

2 komentáre:

  1. suhlasim s tvojim nazorom o tom seriali, napriek tomu si ho raz za polroka pustim (asi 2 casti)- pretoze sa pri tom da vypnut a nic nemusim riesit, a niekedy ma bavi pozerat sa na taku blaznivo-veselu modu :) ps. super mikina :)

    OdpovedaťOdstrániť