Shop

sobota 4. januára 2014

Hra na skrývačku

Milujem výroky môjho brata, týkajúce sa môjho výzoru. Raz mám na sebe robotnícke bagandže, inokedy montérky, ďalej som piata Beatle (kvôli účesu), Rolling Stone (keď mám červené pery) a mohla by som pokračovať až donekonečna :D Tentokrát mám na sebe "sveter od dedka".
Síce s tým musím sčasti súhlasiť, keďže takéto svetre často propagujú na internete ako "grandpa cardigan". Kraťasy sú DIY výkvetom, sú z čiernych nohavíc, ktoré som si kúpila v sekáči práve pre také účely. Ešte tu mám ďalšie 3 nohavice, ktoré chcem skrátiť, tak si niekedy musím nájsť čas na výrobu. Štve ma, že nemám toľko času na takéto veci, ako za zlatých vysokoškolských čias. Čo už, časy sa menia :)
Musím ešte upozorniť na náhrdelník so srdiečkom, ktorý som si kúpila za 1,99€ v Pepcu a strašne som si ho zamilovala! V tej záplave zlatých doplnkov som si po dlhej dobe kúpila niečo strieborné a neľutujem! Celkovo v tom obchodíku majú niekedy prekvapivo dobré vecičky za nízke ceny.
Momentálne trávim čas na ebay, vyhliadla som si neikoľko kúskov, chcete koláž? :)

Majte sa krásne a užite si sobotu!
A.






sveter, top: Gate, kraťasy: DIY/secondhand, pančuchy: F&F, topánky: Deichmann,
náhrdelník: Pepco, náušnice: Takko, hodinky: Morgan, okuliare: RayBan

7 komentárov:

  1. CHCEME KOLAZE! :) milujem tvoje prispevky ohladom objednavok z ebay. vzdy dokazes najst super vecicky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. anooo, prosime si kolaz! a sveter je super a inak účes je super, mne sa zdá, že ťa omladil. :) Tipla by som ti tak 18-19 rokov. :) Pekny den zelam.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem veľmi pekne, dievčatá, ste strašne zlaté :)
    Koláže sa tu objavia za chvíľu. :)

    OdpovedaťOdstrániť