Shop

nedeľa 1. septembra 2013

Tašku či hodinky?

Tentokrát nejde o to, či sú hot alebo nie. Jednoznačne sú hot! :D Akurát neviem sa rozhodnúť a to preto, lebo pôvodne som si plánovala kúpiť kvalitnú kabelku, doma mám totiž 8 tik-takov, medzi nimi sú aj celkom kvalitné kúsky. Keby sa ma niekto spýtal, ktorý doplnok nosím určite každý deň, odpoveď by znela jednoznačne, že hodinky. Hodinky sú predsa len niečo iné, ako taška, dajú sa nosiť každý deň, tieto sú navyše zlato-strieborné, teda úplne univerzálne, čo ja môžem...



Čo by ste si vybrali vy, hodinky, alebo tašku? 


4 komentáre:

  1. ja som za tasku, ako sama pises mas viacero hodiniek a este aj kvalitnych.. takze by bolo vhodnejsie investovat do kvalitnej tasky.. neskor to mozno aj ocenis, ze si sa tak rozhodla, ked ju budes nosit.. ale mne sa zdalo, ze si uz aj tak vcelku rozhodnuta za hodinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som si vybrala určite tašku len preto, že na hodinky proste nie som zvyknutá ale na iných s ami ako doplnok strašne páčia :)

    Chcela by som ťa pozvať na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu. Ak máš záujem, budem veľmi rada keď sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja to rozbijem a poradim ti hodinky. predsa, sme pracujuce zeny, takze si myslim, ze do kvalitnych hodiniek sa investovat oplati, su nadcasove! kym tasky a kabelky, nuz, tie sa menia zo sezony na sezonu :)

    OdpovedaťOdstrániť