Shop

streda 11. septembra 2013

Nejaké balíčkovanie

Asi vás už unudím k smrti, ale prežívam "nefotogenické" obdobie :D O týždeň budem fotiť ostošesť, všetko fotogenické, aj nefotogenické, tak sa tešte :D Dnes sa mi konečne podarilo kúpiť oxfordky, síce nie sú celkom presne také, aké som chcela, ale stále lepšie, ako nič. Uvidíme, či prežijú kilometrové potulky Prahou. Ďalej som skúšala klobúk v Gate ale na moju XXL hlavu á la kýbel je to stále beznádejneé. Už som uvažovala aj nad tým, že si objednám v jednom klobučníctve na mieru.
Ďalej som si kúpila mapu Prahy, ale tá vás vôbec nemusí zaujímať, tak preto tu neni.
Radšej sa podívajme na čerstvú "várku" objednaných vecí.
Mikiny: vlastnila som len 3, trebalo napraviť :D Jedna je športová, druhá proste "kjút" a tretia zmes niečoho elegantnejšieho a klasického. 

čipkovaná: boohoo.com, ostatné: ebay
 
Šaty: ja som ich nazvala mikino-šatami. Áno, správne, na ramennej časti je to čipka, juchú! Boli najočakávanejšie zo všetkých a som 100% spokojná.

boohoo.com
 
Poltopánky: chcela som úplne jednoduché bez cvočkov a tak, ale bohužial v tých, ktoré som skúšala, som mala nohy ako také menšie puzdro na husle. Tak potom vyhrali tieto. Inak CCC ma vždy príjemne prekvapí, že mi tam sedí 39-ka a to je taký dobrý pocit :D

CCC
 
Ak cez víkend stihnem, spravím článok s jesennou nádielkou a so všetkým, čo plánujem nosiť na jeseň :)

Majte sa krásne!
A.

3 komentáre: