Shop

nedeľa 8. septembra 2013

Niečo nové

A takto to dopadne, keď si nechcete kúpiť vôbec nič, idete len odprevadiť mamu na nákupy a robiť jej poradkyňu...
A konečne mám jesennú parku! Je z boohoo.com a je absolútne najviac super! Akurát som odstránila čierne ozdobné zipsy, lebo sa mi nepáčili. Okrem priateľa ju celá rodina ostro skritizovala (vraj sú ako montérky) no ja som s ňou spokojná a to je najdôležitejšie :)
O necelé dva týždne ideme do Prahy na predĺžený víkend, už sa neviem dočkať! Stihneme ešte aj túto výstavu. Mám strašne veľa plánov, chcem vidieť všetko možné :D Keď máte nejaké tipy na veci, o ktorých v cestovateľských knihách nepíšu, dajte vedieť ;)
Dovtedy ma ale čaká skúška v autoškole, takže 16.septembra určite držte palce! :)
A ešte otázka: neviete kde zoženiem pohodlné oxfordky?  Potrebovala by som nejaké čierne, lebo nechcem chodiť po Prahe v balerínkach (po čase ma v nich dosť bolia päty) a oxfordky som si aj tak chcela kúpiť, akurát neviem, kde ich zoženiem. Poradíte? 
  
šortky s vysokým pásom: Gate, opasok so zlatou sponou: New Yorker
tričko: New Yorker, opasok: Gate
bezďácka parka: boohoo.com
Majte sa krásne!
A.

6 komentárov:

  1. :D montérky
    môj priateľ vždy príde s podobnými prirovnaniami. preto s ním nerada nakupujem. on by mi aj zakázal veľa vecí si kúpiť. ale keby malo byť po jeho, tak by som chodila po svete ako... ľahká deva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná parka :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šortky su super a nie si sama čo by chcela oxfordky a nevie kde ich zohnať v obchodoch som nič nevidela :/

    OdpovedaťOdstrániť