Shop

pondelok 22. októbra 2012

Fifty Shades of Grey....or just five?

Ahojte!

Tak, a sú tu nechty inšpirované knihou :D Nie je to ombré, ani som to nechcela, je to len niečo také ako "ton-on-tone". Recenziu na knihu sem nedávam, lebo to by bolo vážne 18-kové :D 


Radšej nech vám predstavím nových členov telovej línie Naturals od Avonu: telový sprej, telové mlieko a sprchovací gél s vôňou brusníc a škorice.
Trošku som sa bála, čo to bude zač. V katalógu voňalo perfektne, ale keďže príliš silné škoricové vône nemusím, bol to risk (síce len necelý sedemeurový, ale aj tak). Čo vám poviem, bola som milo prekvapená. Telový sprej je super, sladkastý ale nie dotieravý. Mám rôzne vône z tejto série, ale táto je bezpochybne najlepšia, čo sa výdrže týka. Predpoludní som sa s tým nastriekla a priateľ sa ma večer spýtal, čo to je za nový parfum.
Sprchovací gél je XL-kový, a taktiež krásne vonia. Telové mlieko ma tak trošku sklamalo, síce dobre sa natiera, aj sa rýchlo vsterbáva, ale nevonia tak pekne, ako ostatné výrobky. Mne to príde také "umelejšie". Každopádne, set za 6,90€ je super.

 
Plus na záver moja najnovšia srdcovka: Skyfall od Adele. Premiéra novej Bondovky už tento týždeň, dúfam cez víkend sa dostaneme do kina, Daniel Craig ♥ :D :D :D


Majte sa krásne!
A.

3 komentáre: