Shop

utorok 2. októbra 2012

Farebná

Takýto je môj arzenál po vyradení starých a zaschnutých lakov. Všeobecne u mňa platí, že za lak nedám viac, ako 4€. Radšej si nalakujem nechty každý druhý deň, ako minúť 20€ za jediný lak, ktorý na mojich nechtoch aj tak nevydrží viac, ako 2-3dni. 
Čo sa týka značiek, najviac lakov mám od Essence, potom Catrice, Maybelline, Avon, Rimmel, Miss Sporty atďatďatď. Essence laky mám veľmi rada, presnejšie mala som, ich nový dizajn sa mi nepáči a zdá sa mi, že s tým štetčekom sa pracuje dosť zle. Milý prekvapením sú pre mňa laky Gabriela Salvete. Mám len 3 odtiene, ale som s nimi nadmieru spokojná. Ľahko sa pracuje so štetcom, celkom rýchlo schnú, vo 2 vrstvách perfektne kryjú, nie sú ani riedke ani husté, vydržia až 5dní (naozaj), majú krásnu sýtu farbu. Čo viac môžem chcieť? Navyše aj cena je úplne v poriadku.
Čo v a laky na nechty? Aké farby/značky máte najradšej?

Pekný deň praje:
A.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára