Shop

utorok 9. októbra 2012

Budú moje ♥

Ahojte!

Toto upršané počasie ma totálne demotivuje, nechce sa mi nič robiť, v práci sme ako mŕtve.
Aj doma sedím furt pred telkou, pred počítačom, alebo čítam nejakú knihu. A keď už počítač, tak samozrejme ebay na plné gule. Objednala som si dva páry topánok, a som úplne šťastná, lebo som si ich kúpila za super cenu:

 
A ešte strašne sa mi páčia tieto, ale ešte uvidíme, možno si radšej kúpim nejaké nad kolená. 



Budúci víkend idem robiť na jednu výstavu do BA, tak sa teším, možno pôjdeme aj na nákupy s kamoškou :) 18.10. totiž otvárajú nové nákupné centrum Central. Chystáte sa tam niekto?


Majte sa krásne!
A.


4 komentáre:

  1. o tom nákupnom centre počujem prvý krát :D a tie prvé,podobné litám sú úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Budú tvoje?! No ty se máš? A moje taky budú, protože jsou úžasný! To je styl! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chystáme chystáme :) a nech tie prvé botičky budú čo najviac podobné tým pravým na foto ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie prvé sú krásne!
    a ja sa pravdepodobne chystám, mala by som o Centráli točiť reportáž na jeden projekt do školy :)

    OdpovedaťOdstrániť