Shop

nedeľa 15. apríla 2012

Včerajšia

Ahojte!

Toto pochmúrne počasie sa mi vôbec nepáči. keď je vonku pekne, ide mi všetko rýchlejšie, ľahšie a mám lepšiu náladu. Teraz zas mám pocit, že sa neoplatí ani vyliezť z postele.
Včera som sa teda vybrala do nákupného centra, kde som stretla moju spolusediacu zo strednej. Sadli sme si na kávu, pokecali, neskôr sa k nám pridala ešte jedna bývalá spolužiačka. Mám rada takéto náhodné stretnutia, vždy vedia príjemne prekvapiť.
Zase som nakúpila kopu vecí, ale polepším sa, sľubujem. :)

prstene: Gate, náušnice: Cropptown
topánky: Gate
tričká: Takko, úzke džínsy: Gate

Tieto náušnice sú z Takka. Ako náušnice sa mi vôbec nepáčia, ale boli by z nich perfektné prstene, nemyslíte? Tak budúci týždeň na tom popracujem a jeden z nich dám do giveaway, čo myslíte?


Príjemný zvyšok víkendu Vám prajem!
A.

5 komentárov:

  1. nejkrásnější nákup ze všech, moc pěkné věci jsis pořídila!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne všetko,najmä prstene a akože náušnice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten prsteň v bielom mám tiež a odkedy som ho kúpila, tak ho neviem dať dole z ruky- skvelý je!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na prsteny z GATE jsem taky koukalam ale na mé drobné ručce vypadaly komicky :( DIY nápad z naušnic prsteny je super ;)

    OdpovedaťOdstrániť