Shop

sobota 14. apríla 2012

Voňavá-krémová

Ahojte!

Konečne víkend! Už som sa nevedela dočkať. Včera večer som dokonca zaspala oblečená, nalíčená a okolo druhej som sa zobudila, že niečo nie je v poriadku. Čo už :)
Vo štvrtok mamina kamoška priniesla veci, ktoré som si objednala z Avonu:

Perceive Dew: akoby jarná edícia mojej obľúbenej vône. Pripomína mi trošku Éclat D´Arpége od Lanvin. Krásna, jemná vôňa, ktorá má celkom slušnú výdrž (ešte aj popoludní bolo cítiť a s vôňami to rozhodne nepreháňam, čiže nekúpem sa v nich)



Guličkové-kabelkové balenie vôní Perceive a Pur Blanca: tieto vône pozná asi každá, ktorá objednáva veci z Avonu. Tieto balenia sú praktické, zmestia sa aj do tej najmenšej kabelky a sú skvelým pomocníkom, keď sa chystáte na nejakú akciu, alebo keď potrebujete mať pri sebe parfum a nechcete vláčiť so sebou veľký flakón.



Očný krém a ochranná pleťová kúra s lipozómami: môj prvý očný krém (doteraz som kradla krémiky mame, ale prešla na inú značku a radšej neriskujem :D). Mám suchú a citlivú pleť aj v okolí očí. Tento je vyslovene určený na citlivú pleť. Prvé dojmy: dobre sa vklepkáva, rýchlo sa vsterbáva, príjemne vonia. Akoby schladí okolie očí. To sú len prvé dojmy, o dlhodobých skúsenostiach by som ťažko písala, ale zatiaľ určite odporúčam. Celý deň som nemala tie nechutné suché fľaky pod obočím.
Pleťový krém je tiež príjemný, celkom ľahký, príjemne, zas nie dotieravo vonia (po vsiaknutí do pokožky vôňa zmizne, čo je u mňa plus). Na olivovú Ziaju ale nemá :)



Takže toľko. Dnes ešte plánujem nejaké nákupy, tak zajtra bude príspevok zase :)

Majte sa krásne.
A.

6 komentárov:

  1. tá perceive je akej farby?? ja mám modrú, ale raz vola už aj zelená, nie je to ona??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to mozne, povedala by som, ze je taka zelenkasta. Tu klasicku modru mam tiez :)

      Odstrániť
  2. Pur Blancu jsem taky měla to kabelkové balení a moc se mi líbila:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. percive dew miluji! Ale nemůžu si kupovat každou věc, která se mi líbí, to bych se za chvíli ve svých pokojích nehnula, o stavu peněženky, která není bezedná, ani nemluvě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto teraz mali v akcii, tak som si povedala, preco nie :)
      Inak to poznam, aj tie plne skrine, ale aj tu prazdnu penazenku :-/ to boli "sladke" studentske casy! Z urciteho hladiska som rada, ze ich mam za sebou :)

      Odstrániť