Shop

utorok 10. apríla 2012

Súrne potrebujem...

...možno nie súrne, ale tak potešili by ma tieto veci:



1. "Urob si sám" kraťasy: podklady sú už objednané :D Teraz už len čakať na poštárku :)
2. Dierkovaný sveter: najlepšie biely (fotku som nenašla). Objednala som si jeden, tak tiež nezostáva nič iné, ako čakať na poštárku :)
3. Zlatý náhrdelník: presne taký, ako na fotke. Som zvedavá, kde zoženiem.
4. Deravé legíny: možno si kúpim jednoduché čierne a roztrhnem ich :)
5. Sada štetcov na make up: nejaké celkom obyčajné. Poprípade by som brala aj na nechtový design :)
6. Pančuchy so srdiečkami: vlani boli veľmi populárne. Teraz je na čase, aby som si ich zaobstarala aj ja :)
7. Veeeeelikánska čierna kabelka: aby som mohla vláčiť so sebou všetky moje haraburdy :)

3 komentáre:

  1. Krásné věci si přeješ. Ty objednané ať dorazí v pořádku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. konkrétně tahle kabelka je naprosto perfektní, viděla jsem jí v hnědém provedení u jedné fashion bloggerky (ta si jí asi může dovolit) a neměla chybu :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť