Shop

pondelok 27. februára 2012

Fragrances

Ahojte!

Neviem ako ste na tom Vy, ale ten prechod medzi zimou a jarom znášame v kancelárii dosť ťažko (t.j. sme všetci sopľavé a celý deň kýchame, až to vyzerá ako jeden orchester)
Ako som Vám už písala, pred pár dňami som u 
Lenky vyhrala giveaway (ružový fotorámik a toaletnú vodu Cat Deluxe od Naomi Campbell.) Tak prišiel nápad: príspevok s voňavou tematikou tu ešte nebol.
Ukážem Vám teda, ktoré sú moje obľúbené vône (alebo práve naopak, ktoré nemusím :D)
Mám za sebou "kariéru" predavačky v parfumérii (ha-ha :D), tak teda mám nejaké skúsenosti s vôňami, presnejšie povedané, okrem všelijakých školení o rodine Bulgari som mala možnosť vyskúšať rôzne značky a druhy týchto voňavých vodičiek:
Poďme teda na to:

1. Éclat d’Arpège by Lanvin



Určitý čas to bol môj "naj" z kategórie drahších vôní. Veľmi jemnučká, ale zato krásna vôňa, trošku mi pripomínajúca Light Blue od D&G. Mínusom je nie príliš nízka cena (v kamenných obchodoch 50ml balenie okolo 60eur), plus vôňa dosť rýchlo vyprchá.


2. Flower by Kenzo


Vlčie maky. Krásny obal, nádherná kvetinová vôňa, tentokrát výraznejšia, ako pri predošlom výrobku. Dosť dlho ju cítiť, mám aj telové mlieko s touto vôňou. Odporúčam. 


3. Wings by Police
Na našich končinách neocenená, ale zato originálna vôňa. Raz som vošla do nemenovanej štvorpísmenkovej parfumérie v jednom obchodnom centre v BA, spýtala som sa, či nemajú Wings a predavačka sa na mňa prekvapene dívala a dodala, že o takejto vône ešte nepočula :D (dobré, nie?). Vlastním už len sprcháč, vôňu som už minula, vrelo odporúčam každému!


4. Acqua di Gió by Giorgio Armani

 Krásna, ľahká vôňa. Ja v nej cítim leto :) Ten Giorgio niečo vie! :D

5. Hippy Fizz by Moschino
Určite si pamätáte rozprávku s námorníkom Pepekom/Popeyom. Tvar flaštičky je inšpirovaná postavou Olivie (Pepekova baba :D). Hippy Fizz je menej známy ako Funny alebo I love love od Moschina, napriek tomu mi príde príjemnejší. Ovocná, celkom presne citrusová vôňa (podľa jednej mojej kamošky tam cítiť osviežovač vzduchu do wc :D)


6. Be Delicious by DKNY
Jabĺčko, ktoré pozná každá z Vás. Fakt tam cítiť šťavnaté Granny Smith jablká!

+ BONUS z kategórie cenovo výhodných vôní.
POZOR! Cenovo dostupné v tomto prípade neznamená lacné, nanič vône.

7. Summer White by Avon


Túto vôňu som dostala vlani na Vianoce od mamky. Na leto ako stvorené! Ľahučká, svieža, citrusová vôňa.

8. Perceive by Avon

Najprv sa mi táto vôňa vôbec nepáčila (mama si ju kúpila, keď som mala cca. 17rokov-ja som vtedy fičala na ťažších, výraznejších vôňach). Prednedávnom som si ju znovu objavila a mám z nej neskutočnú radosť. Elegantná, príjemná, ľahká.


A ČOMU HOVORÍM NIE:

1. a 2.: Angel a Eau de Star by Thierry Mugler


Možno mi teraz budete nadávať do debilov, ale tieto dve vône neznášam. Ešte si pamätám, keď v parfumérii ju nejaká dáma chcela ovoňať, tak sme ju prosíkali, aby nevyskúšala, je totiž natoľko silná, že ju bolo cítiť ešte 3-4hodiny potom (čo je dosť nepríjemné v miestnosti v nákupnom centre, kde nemajú okná). Ja tam cítim akoby pokazený med aj spolu so spálenými pneumatikami :D

3. Perles de Lalique by Lalique


 Najlepšie to vystihla moja bývalá kolegyňka: "Vonia po nedeľnajšej slepačej polievke". A uhádla...cítiť tam biele korenie :P Inak obľúbená vôňa pani Beckhamovej. Nuž, nechám to pre ňu :)

Na dnes asi toľko, dúfam som Vás aspoň trošku pobavila ;)

P.S.: hlásenie pre Lenku: balíček prišiel, cestu prežil v pohode :) ďakujem!

Pekný večer Vám prajem!
A.

2 komentáre:

  1. summer white je najlepšia,aj v zime úplne pripomína leto! práve je objednaná a už sa na §u strašne teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teším sa :) a vône poznám len dve...a to tiež nepamätám, ako voňajú :D

    OdpovedaťOdstrániť