Shop

utorok 28. februára 2012

In the drugstore

...či sa to píše drug store? :D
No, ale späť k téme. Včera som skočila do dmky, spravila som klasický nákup: farba na vlasy (idem na trošku svetlejší odtieň), šampón (áno, viem, je pre mužov, ale musím ho otestovať: v najhoršom prípade ho použije brat), špirála (práve ju testujem, večer editujem príspevok a napíšem výsledky testovania), balzam na pery.
K tomu balzamu: je to vôňa Tropical Dream, klasicky od Baley.Vonia veľmi príjemne, mne to pripomína nejaký ananásovo-pomarančový džús. Pery jemne sfarbí, takže pozor, lebo budete príliš žlté, keď tam toho dáte priveľa :D Moje popraskané pery si oceňujú dostatočnú dávku hydratácie.
Dneska tam budem musieť skočiť pre nejaký nadlak :D
Edit: špirála otestovaná. Ráno som ich mala "tum-tum" (t.j. pekne vytočené, ja mám totiž od prírody úplne rovné mihalnice). S kefkou sa pracuje ľahko, je to taká klasická so štetinkami. Vôbec nezlepuje, ale krásne sfarbí, pekne zvýraznila aj moje blond mihalnice. Jediným mínusom je, že popoludní sa mi pod očami objavili maličké bodky (kúsky líčidla). Nemala som ale také úplne veľké kruhy od farby, len pár jemných bodiek, čiže nič svetoborné. A ten raňajší "tum-tum" efekt je preč (ešte raz podotýkam, že mám úplne rovné mihalnice, ktoré poriadne nevytočí ani Lancôme Hypnôse ani Virtuose - odskúšané :)). Celkový dojem: príjemne ma prekvapila, za tú som cenu dostala lepšiu kvalitu, ako som očakávala.

Majte sa krásne!
A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára