Shop

sobota 4. februára 2012

News from my wardrobe

Ahojte!

Posledný týždeň sa mi celkom darí, úspešne odolávam tabuľkám s nápismi "sale", "výpredaj" a "zľava XY%" (ale to bude asi tým, že som už všetky obchody prešla, všetky handry som si kúpila :D)
Niektoré kúsky som Vám ešte neukázala, tak to hneď napravím.

1. Tylová sukňa, New Yorker, cena: 19,95  2,95eur.
Už som ju na sebe raz mala, s čiernym svetrom, obyčajnými telovými pančuchami, čiernymi nadkolienkami a čiernymi oxfordkami na strednom podpätku. Priateľovi sa páčilo, ale ludia (hlavne ženy) v nákupnom centre na mňa kukali ako keby som bola šibnutá alebo úplne nevkusne oblečená (ale priznám sa, mám rada rozhorčené pohľady :D)
   


2. Čierny kabát vol.1, no brand (KiK), cena 37,95 6,49eur
Čierny kabát, užšieho strihu (aj keď na fotke to tak nevyzerá), skoro po kolená, z tenšej látky (teda skôr na neskorú jeseň alebo skorú jar), s dvojitým zapínaním a pleteným golierom. K tej cene niet čo dodať, proste som ho musela mať.
   

 

3. Čierny kabát vol.2, no brand (KiK), cena 37,95 6,49eur
Čierny kabát, trochu taký námornícky štýl. Dá sa zapnúť celkom do vysoka. Je hrubší ako predošlý, aj širší. Našla som k nemu kvázi opasok z podobnej látky (čoskoro bude outfit, keď už vonku nebude -18stupňov Celzia). Cenu nekomentujem ani tentokrát-skoro mi oči vypadli, keď som uvidela visačku.
   

 
 
 
4. Modro-čierne čipkované koktejlové šaty, New Yorker, cena 19,95 4,95eur
Síce neplánujem ísť na žiadnu akciu v blízkej budúcnosti, zdalo sa mi, že je to dobrá kúpa, veľmi sa mi páči kombinácia modrej farby s čiernou čipkou a tiež tenký opasok.
   
 
 
 
5. Kvetované šaty, New Yorker, cena 29,95 4,95eur
Kúpené cca. pred mesiacom, ale ešte som Vám ju nemala možnosť ukázať. Láska na prvý pohľad. Super látka, ešte lepší strih,  pripomína mi šaty pre tehuľky (aspoň sa môžem v pohode najesť :D). Celkom smiešna cena.

 
 
 
6. Krémový sveter
Ešte nie je celkom new in, ale tvrdo na ňom pracujem. Bude to ten najteplejší, najkrajší sveter na svete, do úplne krutej zimy. Zajtra by som mala "projekt" dokončiť, tak onedlho bude outfit ;)
   

 

P.S.: kabáty sú peknej sýtej čiernej farby, ale môj foťák zase protestuje, preto to potom takto vyzerá ako vyzerá.

Majte sa!
A.

1 komentár:

  1. Šikovnica. /Napísala som Ti lepší cenový typ k tým lodičkám, tak sa tam mrkni. :)/

    OdpovedaťOdstrániť