Shop

piatok 27. decembra 2013

Vianočné darčeky


Každý druhý článok je teraz o tom, kto čo dostal, tak dúfam, že vás to neomrzí :) Mám rada takéto príspevky, lebo stále vidím niečo zaujímavé, čo potom poputuje na môj "wishlist" :D

Čo sa darčekov kúpených mno sa týka, tento rok som nebola nejak extra kreatívna, rodičia a brat dostali rôzne maličkosti ako pyžamá, teplákové súpravy, svetre, atď. Priateľ dostal 2svetre, mikinu, pletený šál, ktorý som vyrobila sama a pôjdeme do Budapešti na predĺžený víkend, už sa teším! :)


1. Šaty: presný počet je 4. Jedny kvetované, druhé s ornamentmi, tretie s krížikmi a posledné úplne jednoduché čierne (na vešiaku vyzerajú dosť nefotogenicky, ale sú celkom presne tieto)
  
F&F
everything5pounds.com
everything5pounds.com

2. Jednoduché topy: sem sa zablúdili vyššie spomenuté čierne šaty. Ďalej sú tu dve biele tričká a jeden čierny rolák.

boohoo.com, Pepco, New Yorker, Gate

3. Svetre: jeden boyfriend na gombíky a ďalšie bez zapínania. 

New Yorker, ebay, Gate

4. Neidentifikované vzorované vrchy (:D): jedno akoby svetro-sako na zips z teplákoviny a zaujímavého materiálu (po anglicky je to tapestry, neviem ale ako sa to volá po slovensky) a motorkárska vesta z koženky a buklé látky.

boohoo.com, F&F

5. Nohavice: džegínsy :D Tento typ nohavíc milujem, sú pohodlné a pod dlhším tričkom sa vám netrčí opasok. Balerínky budú na jar ideálne

F&F, New Yorker
 
6. Iné 1.: Uterák s trblietkami, drobná kozmetika a parfum od priateľa.


7. Iné2.: maďarské knihy o literatúre od priateľa, rozoberajú ľúbostný život známych spisovateľov/básnikov (odkaz tu), životopis Coco Chanel, najsamzlatší zápisníček s jeleňom a puzzle-náušničky taktiež od priateľa (odkaz tu a tu), košíček na maličkosti od ocina. 


8.: Nedorazili: veci, ktoré nestihli prísť do Vianoc, čo ma ani nemrzí, lebo budúci týždeň mám akoby ďalšie Vianoce :D


Čo ste dostali/čím ste prekvapili blízkych vy? Ak máte príspevok na blogu, pridajte odkazy, rada si pozriem :)

Majte sa krásne!
A.

1 komentár:

  1. Ahoj, ta mikina je mala? Niekedy ma ten ebay dost (serie) pardon za vyraz, tak teda hneva tymi azijskymi velkostmi :D Tuto som si kupovala vo velkosti L, chcela som ju mat len mieste oversized a som rada, lebo akurat sadla, takze ja ju mozem len odporucat :) Z tvojich darcekov by som si najviac prosila tu vesticku :) a tie veci, na ktore cakas- dufam ze sa s nimi na blogu pochvalis :)

    OdpovedaťOdstrániť