Shop

utorok 16. júla 2013

Urob si sám: tričko s nápisom

Dnes večer som sa po dlhej dobe pustila do DIY projektu. Tentokrát to bolo tričko.
Síce môj štýl vôbec nie je drsňácky, ale myslím si, že raz za čas si jeden takýto kúsok môže dovoliť hocikto. Na viacerých zahraničných blogoch a eshopoch som videla tričká s podobnými nápismi. Keďže sa mi zdá, že ide o chvíľkovú záležitosť, no napriek tomu sa mi páči, rozhodla som sa, že sama také niečo vyrobím.
Potrebujete: fixku na textil, biele/jednofarebné tričko, predlohu, knihu, papier.
Najprv som všetko pekne navrhla na počítači. Samozrejme môžete hneď kresliť aj na tričko, bez predlohy, ale takto je to oveľa ľahšie.


Keď  je návrh hotový, vytlačte obrázok.


Vytlačený obrázok položte na väčšiu a hrubšiu knihu, a šup s ním pod tričko. Papier môže byť za niekoľko minút premočený a písmená sa pretlačia na zadnú časť trička, preto tá kniha.


Tmavé písmená krásne presvitajú.


Odporúčam najprv nakresliť kontúry....


...a až potom pekne prefarbiť písmená. Tip: dajte pod ruku papier, aby ju čerstvo nakreslené písmená nezafarbili, inak môže byť celé tričko od fixky.


A je to!


Takto to vyzerá v praxi:


Čo poviete?
Samozrejme môžete kresliť aj na čierne tričko, v tom prípade odporúčam latexovú farbu na textil. Síce pracuje sa s ním trochu ťažšie, ale stojí to za to.

P.S.: raz za čas by som mohla pridávať DIY projekty, mali by ste záujem? :)

Majte sa krásne!
A.

1 komentár: