Shop

štvrtok 25. júla 2013

Trochu romantiky

Táto košeľa je z poslednej newlookovskej objednávky. Strašne sa mi páči, no je tu jeden problém: cez prsia ju nezapnem, tak som to vyriešila svojsky. Kúpila som si podprsenkový top a ideš.
Kabelka je momentálne jedna z mojich obľúbených. Vždy som so sebou vláčila 1000 vecí vo veľkej taške. Od tej doby, čo necestujem do práce a a cesta mi trvá 2minúty (pešo) nosím len malé kabelky. Čo vám poviem, moje plecia sú za to určite vďačné :D
Ako ste na tom vy, nosíte midi-pidi malinké kabelky, či vláčite so sebou celý život vo veľkej?




paparazzi :P 
sukňa, košeľa, kabelka: New Look, top: Terranova, sandále: CCC,
hodinky: Fossil,  okuliare: Guess
Majte sa krásne!
A.

4 komentáre:

  1. Do školy a keď idem niekam na dlhšie určite veľkú :) S milion blbosťami, ktoré sa mi "vždy" zídu :D
    ale ak idem na akciu alebo len tak vybehnúť a viem, že bude treba len klúče/mobil/peňaženka tak malú :) niekedy ani to nie, peňaženku mam takú čo sa da dať aj ako listová kabelka, kluče a mobil do vrecák a utekám z domu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé....ta sukýnka je boží! Já nosím velké kabelky bohužel. Do malejch nedám ani velkou peněženku:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aké krásne fotky!
    máš nádherný strih vlasov!
    a veľmi ti to na tých fotkách pristane! suknička je úžasná!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť