Shop

pondelok 13. mája 2013

Na svadbu

Nie, nejdem sa vydávať (ešte stále), ale sme pozvaní na svadbu začiatkom júna.
Hneď som si objednala šaty, hneď 3 (boli ale maximálne lacné a tie, ktoré si neoblečiem, posuniem ďalej).
Vytvorila som niekoľko koláží, ako by som ich skombinovala.

Prvé šaty sú béžovej farby, celkom by sa mi páčili v kombinácii s telovou (keďže je to neutrálna farba, doplnky som si zvolila výraznejšie) alebo s koralovou (keďže ide o výraznú farbu, doplnky sú o niečo jednoduchšie)


Druhé šaty sú kráľovskej modrej farby, vpredu kratšie a vzadu dlhšie, so zlatým "opaskom". Buď si k nim zvolím zlaté, alebo čierne (čierno-zlaté)  doplnky.


Tretie šaty sú krémovej farby s ružovo-čiernym odnímateľným opaskom,  ktorý sa mi nepáči, takže pôjde preč. K týmto šatám by som si vybrala ružovo-béžové doplnky so zlatými detailmi, alebo azúrovo modré.


Šaty majú prísť behom budúceho týždňa, určite vám ich ukážem v rámci nejakej "generálky" :D

Aké šaty by ste si vybrali pre takúto príležitosť? Ktorá kombinácia sa vám najviac páči?

Majte sa krásne!
A.

3 komentáre:

  1. Ja si ťa viem najlepšie predstaviť a teda podla mna by ti šla najviac 1.kombinácia s lososovou alebo 3. so zlatými doplnkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa najviac páčia tie modré, úplne si ich viem predstaviť so zlatými doplnkami. a mť opálenú pleť a očné linky, to by bola nádhera:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi nejvíce ty 1 :)

    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť