Shop

nedeľa 5. mája 2013

Krst jednej malej slečny

Prežívam také obdobie, že by som nestihla ani vlastný pohreb. Ale keďže mi príde maximálne trápne stále rozoberať ako nestíham, radšj nepíšem nič :D Dúfam sa to v krátkej dobe napraví.
Dnes sme boli na krste jednej krásnej malej slečny, preto tento "úbor" :D Fotil priateľ (kto iný) a jedna fotka bola horšia ako druhá. Buď som mala zatvorené oči, alebo dvojitú bradu, alebo mi chýbali nohy, atďatď (Muco aj tak ťa ľúbim :-*). Tak keď už, pridala som ultimate duckface fotku, to tu ešte aj tak nebolo :)
O mesiac ideme na svadbu, tak teraz zháňam šaty, onedlho vám ukážem horúcich adeptov :)
Čo vy a slávnostné akty? Rady sa vyfintíte, alebo to beriete ako nutné zlo?
  
topánky, sukňa: boohoo.com, opasok: newlook.com,
top: New Yorker, perly: F&F, hodinky: Morgan, okuliare: Guess
ultimate duckface edition
Majte sa krásne!
A.

1 komentár: