Shop

štvrtok 24. januára 2013

Dekoratívna kozmetika v kontajneri na spisy? Prečo nie?

Dnes som mala katastrofálny deň v práci, takže balík od poštára (konečne prišli moje šaty na ples, chcete potom foto, alebo radšej nejaký outfit z plesu? :)) a tento malý plastový kontajner sú pre zlepšenie nálady.
Už dloho som si chcela kúpiť krásny kufrík na kozmetiku (tj. kufor na náradie z Baumaxu ), ale do Bratislavy sa nedostanem len tak, tak som zvolila inú možnosť. Toto čudo som si kúpila v Lidli, pôvodne je to taký menší kontajner na spisy. Čo sa vzhľadu týka, nie je to estetický zážitok, ale je to veľmi praktické a je mi jedno čo mám v skrini :) Keďže mi táto "konštrukcia" prišla trošku hlučná, vyriešila som to s týmito utierkami. Je to praktické, lebo veci sa lepšie držia na mieste, nešmýkajú a mám svoju modrú, ružovú, žltú a zelenú "zónu" :D 



V prvom šuplíku mám veci, ktoré najčastejšie používam a patlám na seba aj vtedy, keď zaspím a nič iné nestíham. Sú tu korektory, mejkapy, BB krémy, bázy pod mejkap, púder, bronzer, lícenka, set na obočie a špirály. 



Druhý šuplík je "lipstick jungle" :D Mám tu rúže, lesky (ktoré neobľubujem, ale predsa nejaké mám), kontúrky, balzámy na pery. Ďalšia starostlivosť o pery sa povaľuje v každej kabelke, balzám musím mať vždy so sebou a najlepšie aj nejaký rúž.


"Modrá zóna" (tj. tretí šuplík) ukrýva paletky očných tieňov (jednu mám momentálne v kabelke), mono tiene, bázy pod očné tiene, ceruzku na oči (čierna je v kabelke), na obočie, strúhatko, pigment.


Vo štvrtom šuplíku je momentálne málo vecí, ako napríklady štetce, ktoré najčastejšie požívam, nahrievacie kliešte na mihalnice, pílniky na nechty, taštička s nechtovými volovinkami a hojivé zázraky.
Posledný je zatiaľ prázdny, ale to nepotrvá dlho :D



6 komentárov:

  1. pekná zbierka ;) je toho tak akurát :D v kontajneri...


    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj super nápad :) ja už dlho hladám nejaké malé šuflíčky na stôl do ktorých by som si mohla naukladat kozmetiku...nechápem ako to že ma to nenapadlo skôr :)) ďakujem sa nápad !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čo hovoríš na tie nahriavacie klieštiky ?? chcem si ich objednať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa sú dobré, ale ja mám veľmi jemné mihalnice, tak neviem čo to narobí s hustými a silnými mihalnicami :)

      Odstrániť