Shop

sobota 5. januára 2013

Ako skladujem bižutériu

Bižutéria patrí k mojim malým "závislostiam" a keďže ju mám v celkom peknom množstve, nie je ľahké sa v tých kopách zorientovať. Navyše, minulý rok bol dosť plodný, čo znamená, že sa moje veci už nezmestili do starých škatuliek, tak som sa dnes rozhodla pre iné riešenie. Že aké? Tu môžete vidieť, ako to dopadlo:

Prstene:

Prstene som doteraz mala v jednej podobnej debničke, síce to bolo pekné aj ako bytový doplnok, ale nie vždy som v nej našla to, čo som práve hľadala. V stredu som dostala na meniny od kolegýň bonbónik Ferrero Rocher, a hneď som vedela, že táto priehľadná plastová krabica bude ideálna na takýto účel:



Keďže prsteňov mám viac ako 16, mám ich v ďalších dvoch bonbónových krabiciach, ale kúpim si ďalšie takéto plastové, aby boli všetky rovnaké a aby som ich nemusela otvárať, keď niečo hľadám. 

 

Náramky:

Všetky náramky som mala doteraz v modrej plastovej škatuľke, ktorú som už nevedela normálne zatvoriť :D Teraz väčšie (hlavne plastové a drevené) zostali v modrej, kovové a tie, ktoré momentálne nosím najčastejšie, poputovali do škatulky, v ktorej som doteraz mala prstene




Ešte by som potrebovala nejaké lepšie miesto pre náušnice a náhrdelníky, korková nástenka totiž nie je najlepšie miesto. Máte nejaké nápady?
Majte sa krásne!
A.

7 komentárov:

  1. v dezerte:D ;) praktické.. :) más veľmi peknú zásobu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééé já bych chtěla tolik prstýnků! :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako radu na uloženie náušníc, by som vedela poradiť s týmto stojanom. Teda nakoľko ho mám už dlhšiu dobu, som s ním veľmi spokojná, čo sa po praktickej a vizuálnej stránke týka :)
    http://www.stoklasa-sk.sk/stojan-otocny-20cm-vyska-32cm-nausnicovy-zz-x123406

    OdpovedaťOdstrániť