Shop

sobota 16. júna 2012

Všelijaká

Ahojte!

Zase sem neprispievam toľko, ako by som chcela, ale som totálne vyšťavená (viď posledná fotka...). Dokonca ešte stále vyzerám ako mrtvolka, totižto som ešte stále nebola na slniečku a začínam mať pocity menejcennosti, keď na ulici stretávam furt len pekne opálených ľudí :D
Minulý týždeň som mala narodeniny (nechcite vedieť, koľko mám rokov...veľa :D). Budúci rok už nebude žiadna oslava a keď sa ma niekto opýta, koľko mám rokov, poviem, že nedávno som dovŕšila 20 :D
Toto sa mi nahromadilo za posledné XY týždne (začínam nakupovať s konkrétnym cieľom, nie len tak a potom mám plné skrine, prázdnu peňaženku a nemám čo obliecť). Som na seba hrdá! :)
tak zatiaľ toľko, idem sa pripravovať, s priateľom ideme na Senecké leto :)

najkrajšie sandále na svete ♥
taška+peňaženka: House. Super  telová farba, plus zmestia do nej všetky haraburdy. 
pierkové+s veľkým kruhom: Gate, "peace": darček od kolegynky na narodeniny :)
náušnice: Gate, zápisník: darček od priateľa,
La Femme: v poslednom čase ma tento časopis baví!
niečo do kúpeľne: čistiaci gél na tvár Amazonia a
telový krém s vôňou melónu sú úplne naj!
pracovne zaneprázdnené Ja :D

Majte sa a krásny víkend prajem!
A.

4 komentáre:

  1. to jsou ale krasne vecicky! moc ti zavidim ten ktrem molounovej, ja si dej objednala melounovej sprej na nohy, tka mi to hned pripomnelo! :-) ..jinak super nausnicky a taky se mi moc libi retizek s peace

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne, najmä doplnky:)
    a samozrejme sandálky, tie sú top!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Really nice shoes and necklaces! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from Berlin

    OdpovedaťOdstrániť