Shop

pondelok 23. júla 2012

Návrat márnotratnej dcéry

Ahojte!

Strašne dlho som sem nič nedala, tak idem to napraviť. Nastalo v mojom živote niekoľko zmien, sú to pozitívne aj negatívne ale tie teraz nechajme.
Rozhodla som sa, že musím niekoľko vecí spraviť:
1. naučiť sa ešte jeden cudzí jazyk: bude to francúzština (po francúzky som sa učila jeden rok na strednej, ale to bolo straaaašne dávno) alebo taliančina (mi amooooore...dovolenka v Taliansku zanechala značné stopy, ale o tom inokedy :D)
2. vodičák: mám 24 a ešte ho nemám. Treba napraviť.
3. kurz účtovníctva: áno, dobre vidíte :D pracujem vo firme ako administratívna pracovníčka a celkom dobre by som to vedela využiť. 
4. okuliare: jediná vec z mojho zoznamu, čo je už vybavené (viď posledná fotka). Čo Vám poviem, je to kruté, ísť na -2,75 zo žiadnych. Lekár sa ma spýtal, ako som bez nich doteraz videla. Ja na to: nijako :D Musím si zvyknúť, v práci s nimi nemám problém, ale doma chodím ešte furt bez nich.
5. viac kultúry: mala by som viac čítať, cestovať, chodiť do kina na zmysluplné filmy, na koncerty, do divadla. Snáď sa to podarí.
K fotkám: bola som na dovolenke v Taliansku (budú fotky), tak už nie som totálne snehovo biela, ale niečo ako špinavý sneh :D Kraťasy sú z výpredajov z HMka (sú úplne najsuper a vzdušné), najradšej ich nosím  s čiernymi alebo telovými balerínkymi. Náramky z Talianska z malého obchodíku.

P.S.: Inak Bibione vrelo odporúčam, tam sú všetky druhy chránených zvierat (plážoví inžinieri, zlatokopky, starenky bez podprsenky, atď, atď, bude aj článok, podelím sa s Vami o moje bohaté skúsenosti :D). Bez srandy, bolo super a bola to prvá dovolenka s priateľom, ktorému ďakujem, že to so mnou vydržal!

P.S.2.: Polepším sa, budem viac prispievať.

Majte sa krásne!
A.

kraťasy: H&M, tielko: Gate, balerínky: New Yorker,
náramky: no brand z Talianska, náhrdelník: House

3 komentáre:

  1. taliančina je krásny jazyk, ja zase chcem raz keď už budem po škole alebo kedy vrhnúť sa na španielčinu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie okuliare ti ale veľmi pristanú,no musí to byť poriadny nezvyk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No, prvých pár dní to bolo dosť nepríjemné, furt sa mi krútila hlava, furt sa mi zdalo, že chodník je nejaký hrboľatý a tak :D ale už je to v pohode a ja som nesmierne rada, že zase vidím :D

      Odstrániť