Shop

sobota 22. októbra 2011

Last week's haul

Je sobota, čo pre väčšinu ľudí znamená párty, alebo niečo podobné. Ja som dnes ostala doma, pôvodne som sa chcela venovaťknižke, ktorú mám rozčítanú, ale sused počúva nejakú neznesiteľnú hudbu a mám z toho hlavu ako kôš, rrrrrr.
Tak Vám ukážem niektoré moje nové úlovky. Minulý týždeň som bola na brigáde v BA, a našla som tam celkom zaujímavé vecičky, navyše za smiešne ceny, no nekúp to! Aj u nás sú výpredaje v plnom prúde. Samozrejme, to bola výnimočná záležitosť, inokedy si nekupujem toľko vecí naraz :)

Moja slabosť: šperky
Tri prstienky plus retiazka s príveskom z Gate
Retiazky z Takko Fashion, za celkom smiešnu cenu

A toto sú moje obľúbené: síce mám kopu náušníc, toto som tam jednoducho nemohla
nechať.  Najviac sa mi páčia asi sovy a kľúčiky :)

Haul z drogérie: laky na nechty, obľúbený make up+korektor zadarmo, špirála 

Známym zľavneným Essence lakom som nemohla odolať ani ja :) Síce doteraz som otestovala iba 2farby (tmavomodú a sivú), som s nimi spokojná, super cena (navyše teraz v akcii), krásne farby, lesk a dobre držia.

Tričko neidentifikovateľnej farby :) Zaujali ma hlavne čipkované rukávy a farba

Sivé tričko, v kombinácii s kvetovaným šálikom, dlhým pleteným svetrom a úzkymi  nohavicami  sú super!
Zhruba toľko, ešte sú nejaké veci zo sekáča, ale to nabudúce :) (:
Prajem pekný večer!
A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára