Shop

piatok 28. októbra 2011

Good day :)

     No a až teraz sa mi podarilo dostať sa sem, aby som Vám ukázala niečo :)
Od mamkinej kamarátky som dnes dostala dve oldschool vecičky. Tieto zeleno-hnedo vzorované šaty:

     Chcem ich skrátit na mini-dĺžku nad kolená, a s hrubým béžovým pleteným svetrom, koňakovým opaskom a tmavohnedými pančuchami budú vyzerať k svetu. Plus k tomu nejaké pekné hnedé boty s kožušinkou, presne také som si vyhliadla v obchode :)
     Ďalším prírastkom je tento predĺžený top:


     Vedela by som si tento top predstaviť s horčicovými alebo škoricovými legínami. Vzor mi pripomína op art šesdesiatych a sedemdesiatych rokov.
     Tento prsteň som dostala od mamky. Jej sa nepáči, tak bola presvedčená že mne sa bude páčiť. Páči sa mi aj ako prsteň, ale tiež v ňom vidím potenciál, stať sa obeťou nejakej DIY :D Uvidíme.



                   
     Dnes som prvýkrát v živote vyhrala giveaway u Pie Rette. A navyše hneď dve vecičky, tieto krásne náušničky a náramok:
                                                                                               

     Som bola úplne ako malé decko, yup-yup! :) (: Sú úžasné, nie?
Tiež plánujem giveaway, ale zdá sa mi, že je Vás ešte málo, keď pribudnú nejaké followerky, bude ;)

Dobrú noc Vám prajem! :)
A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára