Shop

nedeľa 16. marca 2014

Prípravy na jar

Včera sme boli v BA. Priateľ chcel nakúpiť tričká, nejakú mikinu, atď. Samozrejme, nejaké maličkosti som si kúpila aj ja. Nie je to nič extra, veď hlavne, aby som nenarušila rozpočet, že ? :D Naozaj teraz šetrím na ten Budapešť, bohvie aké poklady tam budú v sekáčoch :)
Pásikované tričká ja milujem, mám ich cca. 7 a čo je najhoršie, všetky sú čierno-biele :D Akurát šírka pásikov je iná. Toto som našla v Camaieu, stálo 7,90€. Na jar s nejakým farebným svetríkom na gombíky, alebo s ľahkým kabátikom, bude super! Veľmi sa mi páči ako keby slzička vzadu a nad tým zaviazanie na mašličku. Ďalej sú tu náušnice z H&M, jedny budú pre DIY, ďalšie som si kúpila na veľkonočný ples.
V House si vždy niečo kúpim, aj keď som s tým teraz nepreháňala. Na opasky mali zľavu 50%, tak prečo nevyužiť? Plus sada maličkých náušníc, lebo s tým mám večný problém, furt niekde zmiznú :D Mali plno krásnych šiat pastelových farieb, rôzne svetríky, tričká, tak sa určite vrátim v období zliav :D
Aj kozmetika musí byť, tentokrát v podobe laku na nechty (ešte žiadny Pupa lak som nemala, strašne ťažko sa mi vyberalo, keďže je tam nenormálne veľa odtieňov a vedela by som tam nechať aj 100€). Keď aj výdrž bude slušná, určite si kúpim ďalšie farby. Set na obočie je (u nás večne vypredaná) klasika, štetček síce používam iný, ale je to praktická vec.
Som úplne nadšená zo všetkých tých farieb, všade krásna pastelová zelená, marhuľová, svetlá žltá, belasá.
Ako ste na tom vy, nosíte na jar pastelové farby, teda vo všeobecnosti, nosíte vtedy farebnejšie oblečenie, alebo zostávate verné čiernej/sivej/hnedej? 



Majte sa krásne!
A.

1 komentár:

  1. ja zatiaľ chodím v čiernom kabáte, je mi zima :D
    ale ani na jar to nebude lepšie, v mojej skrini vidieť samú krémovú, čiernu, bielu, modrú,hnedú, sem tam bordová. som klasik

    OdpovedaťOdstrániť