Shop

streda 13. novembra 2013

Printic

Počuli ste o službe Printic? Pre milovníkov klasický fotiek na papieri, ako ja, je to jedna super vec.
Z času na čas si doma pozriem staré rodinné fotky. Má to niečo do seba, vidieť ako sme vyzerali my, alebo naši blízki 5/10/20 rokov dozadu. Bolo to niečo iné, ako teraz, keď už máme všetci foťák v mobile alebo kvalitný fotoaparát. Aplikácia Printic je akoby spojením moderného s klasickým.
Ide proste o aplikáciu, pomocou ktorej si objednáte výtlačky fotiek. Je to úplne jednoduché aj pre technického analfabeta, ako som ja :D Proste si stiahnete aplikáciu, založíte si account a označíte si fotky, ktoré si prajete mať v schránke.
Objednala som si 22.októbra. Ako vidíte na obálke, posielali už na nasledujúci deň a zásielku som tu mala už o niekoľko dní.
Vzhľadom na to, že obálka prešla polkou Európy, išlo to rýchlo.
Poštovné máme zadarmo. A tu prichádzame k financiám : cena jednej fotky je 0,79€. Celkom často mávajú rôzne akcie, keď  za túto sumu dostanete napr. dvojnásobok kreditu alebo máte fotky za nižšiu sumu.
Čo sa týka kvality fotiek, som na 100% spokojná.  Fotky mi tvarom a vzhľadom pripomínajú polaroidy.
Za mňa 5 hviezdičiek :)
Máte skúsenosti s touto aplikáciou aj vy? Ak áno, páči sa vám?




Majte sa krásne!
A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára