Shop

utorok 20. augusta 2013

Wishlist+ jedna vtipná fotka

Tieto dve témy nejak do kopy nejdú, ale o tú fotku sa s vami musím podeliť :D
Ale najprv wishlist :D Ja viem, polovica z vás sa ešte fláka po meste v krátkych šatách a sandálkach. Dnes som vďaka tomuto nechutnému počasiu začala riešiť jesenné veci.
Určite teda potrebujem:



- šnurovacie boty: ale určite nejaké bez opätkov, nech sa v tom pekne člaptá po blate :D
- mikiny a svetre: proste klasika. Tých nie je nikdy dosť. V poslednom čase ma zaujali rôzne mikiny s netradičnými detailmi, ako čipka, kamienky, atď, ale o tom nabudúce.
- šál: nejaký s fajne zvieratkami určite bude, najlepšie s koňmi alebo so žirafami :) a určite teplý kruhový hnedej farby.

Plus ešte uvažujem nad klobúkom, ale neviem, či si niekde niečo nájdem na moju atypicky tvarovanú XXL hlavu. Máte tipy?

Čo si plánujete na jeseň kupovať vy?

A na záver je tu sľubovaná fotka. Vidieť na ňom, ako strašne ma ľúbi, však? :D


Majte sa krásne!
A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára