Shop

štvrtok 21. februára 2013

Všetky moje Eiffelovky

Už ako gymnazistka som strašne túžila po parížskych prázdninách. Pamätám si, keď ku kamošom z druhej školy prišli nejakí študenti z Francúzska (všetci hovorili, ze prídu Parížania, neskôr vysvitlo, že sú z Dijonu) a zašnene sme ich počúvali. Rok som sa učila po francúzsky, veľmi ma to bavilo a mala by som s tým pokračovať. Každopádne, Paríž je môj veľký sen, ktorý sa v tomto roku dúfam splní. Dovtedy budem zbierať Eiffelovky :D
   
suvenír od spolužiaka priamo z miesta činu :D 
posters.sk
KiK
KiK ( a v reáli je táto šatka naozaj krásna!)
KiK
hodinky: Morgan (www.watchshop.com), náušnice: Avon
DIY
ebay
ebay
Ikea

Majte sa krásne!
A.

9 komentárov:

  1. ten plagát sa mi strašne páči. Má ho aj Maslák v Paneláku! Raz si ho tiež kupim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je fakt super článok, ja mám jednu čo som si sama z hliny urobila ;D asi 5 cm má ale fakt sa mi páči :)



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež milujem paríž,je to môj najväčší sen a milujem aj všetko s eiffelovkou,ale myslím že máš väčšiu zbierku ako ja :) nevedela som že v kik také skvelé parížske veci majú a diy tričko,nemám slov,perfektné je

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný plakát :) mám stejný, jenže jako obraz na velkém plátně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj môj sen je Paríž:)
    To DIY tričko fúúú, super.
    Náhrdelník z ebayu mám tiež,
    ale TOP je tá šatka!:O

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Překrásná "Eiffelova sbírka" ;-), taky mám pro tohle pařížské "monstrum" slabost. Do Paříže jezdím moc ráda, letos na jaře mi to nevyšlo, ale v létě nebo na podzim jsem tam jako na koni. Třeba se tam potkáme. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť