Shop

štvrtok 1. novembra 2012

TAG: 11odpovedí,11 otázok

Tak, pripájam sa aj ja: predvčerom u Niny a dnes u MissBeautyAddict som natrafila na tento tag a svojvoľne som sa označila :D
To berte ako výzvu, kľudne sa "otagujte" aj vy, nech je sranda :)

Pravidlá Tagu:

1. povedz o sebe 11 zaujímavostí...
2. odpovedz na 11 otázok od blogerky, ktorá ťa nominovala...
3. vymysli 11 otázok pre blogerky, ktoré nominuješ ty...
4. vyber 11 blogeriek, ktoré nominuješ (pod 200 followerov) - Nenominujem nikoho, nech sa pridá každá, ktorej sa to páči. :)
5. neoznačuj tú, ktorá označila teba - viď bod č.4 :D

Zaujímavosti:

1. Strašne sa bojím hororov: v živote som videla veľmi málo, ale proste keď si nejaký pozriem, nedokážem niekoľko týždňov normálne spať.
2. Ako dieťa som vyhrala spevácku súťaž: bohužiaľ, na dnes mi z talentu nič nezostalo, tak radšej nespievam (ochrana životného prostredia :D).
3. Na strednej som bola ťažká metalistka, dokonca aj na svojej tablo-fotke mám na krku obojok :D
4. Som hyperpohyblivá, to znamená, že moje kĺby a svaly sú až príliš pohyblivé (efekt hadej ženy).
5. Neznášam držkovú polievku, sviečkovú na smotane a motýle (nenormálne sa ich bojím).
6. Narodila som sa 6.6. ráno o 6tej :D
7. Neviem plávať, ja som asi ten najväčší antitalent skoro vo všetkých športoch.
8. Mala som  zlomený nos v 13ke: teta predo mnou zabuchla dvere v obchode a bumm...
9. Mám slabosť pre bižutériu a topánky.
10. Veľmi rada pletiem: svetre, šáliky, pulóvre, všetko možné. Okrem toho, že si vyrobíte jedinečný kúsok, je to skvelá vec aj pre zničené nervy :D
11. Okrem módy mám samé "chlapské" záujmy: bicie, streľba, motocykle, box.

Odpovede na otázky od MissBeautyAddict:

1. Čo ťa v poslednom čase potešilo najviac?
Mňa potešia aj malé veci: úsmev, výpredaje v obľúbených obchodoch, kino s priateľom, "babské jazdy" s mojou maminou.
2. Čo by si robila, keby si bola na jeden deň chlap?
Určite by som chcela postojačky cikať :D (ale to len preto, lebo nič iné ma nenapadne)
3. Ktoré tri veľkomestá by si chcela navštíviť?
Londýn, New York, (tieto dve by som chcela navštíviť budúci rok), Stockholm
4. Aký film ťa v poslednom čase zaujal najviac?
Posledná bondovka Skyfall, ktorú som videla minulý týždeň. Vrelo odporúčam každému!
5. Máš nejakú vysnívanú vec, ktorú by si si chcela kúpiť, ale nemôžeš? Ak áno, čo je to?
Hodinky Rolex alebo Omega. Možno raz.....
6. Ktorá zo známych osobností je podľa teba najviac sexy... Jeden chlap, jedna žena...
Christian Bale a Daniel Craig, neviem sa rozhodnúť, chvíľkami jeden, inokedy druhý. Zo žien asi Mila Kunis.
7. Je nejaká vec, alebo činnosť, pri ktorej si sa dušovala, že to nikdy neurobíš a predsa si to spravila?
Že nebudem plakať kvôli sprostostiam, a predsa sa to občas stane....
8. Máš nejaké tajomstvo, o ktorom sa nikto nikdy nesmie dozvedieť?
Mám. :D
9. Ak by si mohla cestovať časom, do ktorého roku by si sa vybrala?
Konkrétny rok nepoviem, ale určite ma zaujíma stredovek a dvadsiate až päťdesiate roky 20.storočia.
10. Z čoho máš najväčší strach?
Že stratím ľudí, ktorí znamenajú pre mňa najviac.
11. Pieseň, ktorú si púšťaš najčastejšie... nie teraz, ale za dlhé obdobie - niekoľko rokov...
Autumn Leaves od Nat King Cole a La Vie en Rose od Edith Piaf.

Moje otázky pre ostatných:

1. Keby si mohla zmeniť jednu vec na svojom výzore, čo by to bolo?
2. Čo je podľa teba najsexi na chlapoch/ženách?
3. Čo by si nikdy nevedela odpustiť partnerovi?
4. Kde a v ktorom období by si chcela žiť, keby si si mohla vybrať?
5. Bez čoho by si nevyšla z domu von?
6. Tvoja najhoršia vlastnosť?
7. Káva alebo čaj?
8. Keby si si mohla vybrať jednu nadprirodzenú schopnosť, čo by to bolo?
9. Na čo máš "slabosť" (kozmetika, istý druh oblečenia, knihy, drahé špotové autá :D atď....)?
10. Najviac nenávidená osoba showbiznisu (herec/herečka, spevák/speváčka, z ktorého/ktorej sú všetci mimo a ty ho/ju ani vidieť nemôžeš?
11. Najpríjemnejšie prekvapenie, čo si zažila?

Tak, poďme na to, let´s go, som zvedavá na vaše odpovede! :)

Príjemný deň vám prajem!
A.

4 komentáre:

  1. hehe, ja som tiež vyhrávala na ZŠ všetky spevácke súťaže a teraz neviem kam sa podel môj hlas.. a plávať som sa naučila v 15tich :D nos som si narazila do dverí ja sama, keď som sa rozbehla otvoriť dvere komusi a hups, iné dvere boli privreté viac než som čakala. na motorke sa radšej vozím ako spolujazdec, ale až si spravím vodičák, automaticky si dám aj motorku :)

    1. nos! okamžite by som brala taký s dolinkou a kratšou špičkou :D
    2. na chlapoch sa mi z neznámych príčin páči chrbát, tak akurátne široký :)
    3. neveru- jednorázovú by som možno odpustila, ale keby sa do tej ženy aj zamiloval....
    4. povojnové obdobie, amerika...alebo hneď teraz v kanade :)
    5. bez balzamu na pery a servítiek v kabelke
    6. tvrdohlavosť
    7. čajíček
    8. aby som vedela všeeeetko vyčarovať :D
    9. topánky, knihy, rúže a svetre
    10. všetky osobnosti z twilight :D
    11. hm... keď sa môj už súčasný priateľ po 3 rokoch(!!!!) písania si cez net rozhodol, že sa osobne stretneme a došiel za mnou na bicykli x kilometrov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slabosť pre bižuteriu mám aj ja

    1, nos!:D
    2, na chlapoch oči :)
    3, určite neveru
    4, zaujima ma stredovek, tak asi do tohto obdobia :)
    5, bez mobilu :D
    6, som strasne netrpezlivá :D
    7, čaj
    8, chcela by som vediet citat myslienky:D
    9, topánky, knihy, bižuteria,
    10, hmm ani neviem :D
    11, ked som sa dozvedela ze budem mat brata :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som spievať nevedela ani v škôlke :D ale zato som sa vždy hrnula do recitovania básničiek a teraz je zo mňa veľká trémistka, netuším kde sa vtedy vzalo vo mne toľké sebavedomie :D

    1. uff asi len zuby, ale to je skôr problém v ich citlivosti
    2. ruky, široké ramená na mužoch :)
    3. neveru alebo domáce násilie
    4. zaujíma ma viktoriánska doba i keď asi by mi stačilo do nej nahliadnuť, vdýchnuť jej atmosféru a potom sa pekne vrátiť naspäť do 21.storočia :D
    5. bez kľúčov
    6. vždy musím mať pravdu :D
    7. čaj
    8. hmm keby takéto nadprirodzené schopnosti malo viac ľudí okolo tak by som ich asi chcela vstrebávať, že keby som bola v ich blízkosti mala by som ich super schopnosť :D
    9. milujem fotky útulne zariadených bytov hoci aj taký malinkých nemusia byť nejaké luxusné, ale vždy si predstavujem ako by som si asi zariadila ten svoj no a do papiernictva by ma tiež nemali púšťat, pre to mám asi najväčšiu slabosť :D
    10. akosi nevnímam pre mňa nezaujímavé celebrity takže ťažko povedať, ktorá by mi liezla krkom :D
    11. uff ťažko povedať, u mňa ľudia veľa vecí neutaja čo sa týka prekvapení :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja horory milujem...
    A tiež som športový antitalent - hovorim si antišport :-). Telesná bola predmet v škole, ktorý som neznášala.

    OdpovedaťOdstrániť