Shop

nedeľa 2. septembra 2012

Taká "babičkovská" sukňa...

...presne taký bude názor mojho priateľa na túto sukňu :D Stáva sa málokedy, možno teraz prvýkrát, že sem dám 2outfity za jeden deň, ale tento som dala na jsinej.cz (áno, viem, už som s tým trápna, ale baví ma to :D po čase ma to aj tak prejde), tak som sa rozhodla dať fotku aj sem. Čiernobiela klasika nikdy nesklame a túto sukňu budem nosiť aj na jeseň so semišovým krivákom a kotníkovými čižmami :)
Dnes som skočila s mamou na kávu, potom kuk do niekoľkých obchodov (do KiK-u chodím veľmi málokedy a majú tam skvelé veci na DIY, oplatí sa tam pozrieť), ale v podstate som nič svetoborné nekúpila. Celkom sa mi páčia niektoré jesenné veci v New Yorkeri a Gate.
Bavia ma priehľadné materiály a ešte aj to vrstvenie, hmmm, to je moje :) Veľmi sa mi páči jemná čipka alebo šifón v kombinácii s kožou (bunda, motorkárske čižmy, atď).
Aký máte názor na kombinovanie "neskombinovateľných" kúskov?

sukňa, náhrdelník, náramok: Gate, taška, sandále: net,
tielko, okuliare: H&M, náušnice: House
Taká malá reklama najlepšej skupine všetkých čias! :D
kríž: Gate, zvyšok: KiK
Pekný zvyšok dňa prajem!
A.

4 komentáre:

  1. mozno tie loafers dojdu aj k vam, len o zopar dni neskor :) drzim palce nech k vam dojdu, a ked nie, tak nie je tazke sadnut na vlak a ist do najblizsieho mesta kde maju gate :) a mas pravdu v Kik su niekedy super veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa páčila táto sukňa v modrej, teda mali ju tuším aj v takej

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem takéto "babičkovské sukňe" :) a čipku v kombinácii asi s čímkoľvek, heh :))
    Sue http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť