Shop

sobota 26. mája 2012

Kvietkovaná + niečo nové

Ahojte!

Po prvé: prepáčte za kvalitu fotiek, naozaj neviem čím to je, asi bolo nevhodné svetlo (nefotila som s bleskom) a preto sú také zrnité.
Dvom výherkyniam: až dnes (!) sa mi podarilo zohnať bubli obálky, takže v pondelok posielam balíčky. Dúfam sa veľmi nehneváte. :)
Celý týždeň bol dosť chaotický, hlavne v práci, museli sme dodatočne urobiť kopu vecí, čo sme nestihli minulý týždeň kvôli firemnému voľnu. Podarilo sa mi ale kuknúť do obchodov, síce nekonali sa žiadne extra nákupy, dačo som si aj vybrala:

hnedý náramok Takko, pávie náušnice: Gate+DIY (pôvodne tie perie boli na nejakej čelenke
a keďže sa mi nikde nepodarilo zohnať pávie náušnice, vyrobila som si ich :D), zvyšok: New Yorker

koralové balerínky: New Yorker. dlho som po nich túžila, konečne ich mali v akcii :)
   
šaty, taška: Gate (šaty kupované pred 4rokmi),
sveter, opasok, náušnice: Takko,
balerínky: New Yorker



Majte sa krásne!
A.

3 komentáre: